»-(¯`v´¯)-» گاهی دلم برای خودم تنگ می شود »-(¯`v´¯)-»

 

 
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود *

از بس که با وجود من همترانه ای

گاهی شبیه زلال برکه و آب روشنی،

گاهی ز دیده ام به آسمانها دریچه ای.

پر می شوم ز تو گاهی ،

اشباع می شوم ،

گاهی دلیل بغض بی بهانه ای .

من در توام ، یا تو در منی ؟

گاهی در اوج پریدن، شبیه فرشته ای .

گاهی صدای رویش یک جوانه ای،

گاهی ستاره ای ،

همزاد لحظه های خوب عاشقانه ای .

گاهی مه ِرقیق قبل از سپیده ای ،

گاهی شبیه غزلهای نابی که برایم سروده ای .

من کور می شوم انگار از دیدنت،

گاهی چشمهای خیره در آیینه ای .

گاهی شعرهای هرگز نسروده ای ،

آن مصرع اول و آخر یک ترانه ای .

گاهی دلم برای خود تنگ می شود

آخر کدامیک ؟

من در توام یا تو در منی ؟؟!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سایه ی خیال یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://golayepune.blogsky.com

love is like playing piano. first u must learn 2play by the rules.then u must forget the rules&play from your heart

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد